20 June 2011

'Marry Me' merrily..


Assalamualaikum..

Ok. This is going to be a short entry. As u guys can guess, sekarang ni aku ngah kemaruk wif  Secret Garden. Actually, aku tak abes tengok cerita ni lagi..sekarang baru episod yang ke 10. Tapi cerita ni memang best. Bile habis 1 episod, kita akan rasa nak sambung lagi 1 episod. Then, nak sambung lagi. Lagi, lagi, lagi dan lagi...huhu.. One of the line from this drama yang aku tak boleh lupa ialah dialog hero kepada 2nd hero: "Adakah kepala kau tu untuk menambah ketinggian sahaja?" 

Ok. Before aku tidak dapat menahan diri dari terus bercerita tentang Secret Garden, baik kita kembali ke tajuk asal. Aduh..senang distracted betol lah aku ni..Actually today's entry is about this one video yang aku nengok beberapa hari yang lepas. Mungkin ada yang dah nengok video ni. But for those yang belum nengok lagi, u guys will be amazed with the man behind this stuff. Especially girls lah kan.. Macam aku ni. Orang lain yang kena propose, aku pulak yang nak feeling terharu..



See?? sape yang tak terharu dengan proposal yang macam ni kan..

0 comments:

Post a Comment