10 June 2011

Does this mean i am a blogger now?

Assalamualaikum..

Woohoo!! hello guys! wah..setelah sekian lama menyimpan keinginan, akhirnya berjaya jugak aku menghasilkan blog ni. Alhamdulillah..at last i got the courage to start my own blog..before this asyik usha blog orang lain je kan..huhu..well, because this is my first blog, there's still a lot to learn..i'm learning how to change the font for everything, how to changed the layout of the blog, how to add this, how to change that, u know, all that stuff..

But for now, i feel contented with this blog. especially the cute little penguin at the left side of this blog. so cute! huhu..i know this blog masih banyak kekurangan..but what do u expect from a beginner blogger kan..wait wait! what?! beginner blogger? so that's mean i am a blogger now?... @,@ tak percaya!!

haha..so before i go further, let me introduce myself. I am a girl, living in johor bahru, and still study at UTM Skudai. Tapi sekarang tengah cuti semester. Naik sem nanti, saya akan naik ke Tahun 4, untuk kursus Ijazah Sarjana Muda Sains dan Komputer serta Pendidikan (Kimia).(tiba-tiba guna 'saya' instead of 'aku'. Tak biasa perkenalkan diri guna 'aku'.. cis..nak kata aku budget ayu lah tu..)

Iye.saya mengambil course pendidikan. Atau dalam erti kata lain, saya bakal menjadi seorang guru kimia..InsyaAllah..korang doa-doakan lah aku berjaya graduate on time. And kalau boleh nak graduate with first class honour..Amiin..Memang menjadi cita-cita semua mahasiswa untuk graduate first class kan. Lagi lagi budak2 yang amek PTPTN. kalau graduate first class, automatically pinjaman PTPTN akan ditukar kepada biasiswa..sape takmo kan..

Ok lah. Aku rasa cukup lah dulu sampai di sini. Nanti di post yang seterusnya, aku akan cerita lebih sikit ea..ok guys. Have a nice day and Assalamualaikum..

1 comment: