26 August 2011

Sudah 2 tahun 2 hari..^^



Assalamualaikum..

Ini rupe desktop aku rabu lepas..


Ape yang aku cube tayangkan? adakah koleksi cerita2 yang aku baru download?

-Bukan

Adakah aku ingin menunjukkan koleksi games yang aku sedang main?

-Bukan

Ataupon aku cube tunjukkan software2 yang aku belajar seperti Authorware, Visual Basic dan Adobe Premiere?

-Bukan.



Tapi ini....




hehe... 24 Ogos yang lepas, genaplah 2 tahun saya dan dia bersama...


Kerana kondisi kocek saya tidak brape bagus, saya hadiahkan dia barang yang murah2 saje..

Comel kan? Ini saya punya.. Dia punya saya bagi kucing yang sedang tido..tak sempat amek gambar lah yang tu..huhu..

Tapi si dia yang baik hati ni, bagi saya ini...





Jam ni kami beli sepasang kat Jusco Taman U ari selasa, 23 ogos.. Kebetulan si dia memang nak beli jam..and kebetulan jugak ada sale kat Jusco..tapi tak sangka pulak dia nak belikan saya jam baru..sepasang pulak tu dengan jam dia..huhu..(kenapa tibe2 bahasakan diri saya??)



Cantikkan? saya dah ada jam raya.. Silalah jeles..huhu..^^

Gmbar jam dia tak sempat amek ler.. Beli terus pakai..excited..huhu..

Kepada awak pemberi jam ini... Terima kasih ye.. Terima kasih untuk segalanya.. Terima kasih sebab selalu bersabar dengan saya, rajin layan kerenah saya, suka teman saya shopping, teman saya main layang2, betulkan cermin tingkap keta saya, jadi pemandu saya bile saya malas drive, belanje saya tiap kali saya tak de duit, topupkan saya bile saya malas kuar cari topup, jawab call saya tengah2 malam bile saya tak boleh tido, selalu jaga saya, and yang paling penting, terima kasih kerana sudi berkongsi susah dan senang bersama... Saya tahu ape pon terjadi, i can always count on you.. <3

p/s: saya baru makeover comment box saya..jadi silalah komen ye..^^

3 comments:

  1. nak jam baru jugak!!!!

    ReplyDelete
  2. hamboi hamboi ! mengenyam nampak ? :D

    ReplyDelete
  3. terima kasih juga kepada awak yg sudi layan saya time saya amat2 memerlukan awak~~~~ hikhikhik jangan jeles... 'awak' pon layan saya jugak... ingat dia layan awak sorang je??? ceh. perasan~~~~ kihkihkihkih silalah jeles berguling-guling...

    ReplyDelete